כל מה שרציתם לדעת על פוך ולא העזתם לשאול

כל מה שרציתם לדעת על פוך ולא העזתם לשאול

החורף הגיע, ואתו מבצבץ לו מתוך הארונות העליונים או ארגזי המצעים גם הציוד החורפי שלנו. בין היתר אנו שולפים בערגה את שמיכות הפוך שלנו. אלו השמיכות הנעימות שמחממות את גופנו בלילות הקרים, ומאפשרות לנו ליהנות משינה איכותית ונעימה, חרף הקור העז ששורר בחוץ וגם בבית. כמה נעים להיזכר בלילות הארוכים והחמימים הללו…

אולגה - מוצרי פוך טבעי

מידע על שמיכות פוך

  • שמיכת פוך טובה היא שמיכה טבעית. כלומר, היא מלאה בפלומת אווז רכה ונעימה אשר מתאפיינת בתכונה של בידוד מיטבי. זו הסיבה בגינה כדאי לבחור שמיכות במילוי איכותי של פלומת אווז. זו השמיכה שתשרה עליכם חמימות נעימה בלילות הקרים.
  • בעת השימוש אנחנו לא באים במגע עם המילוי – פלומת האווז, אלא עם מעטפת הבד שעוטפת את המילוי. גם בנושא זה יש להבחין בין סוגי בדים שונים שמשמשים עבור מטרה זו. יש שמיכות שהבד שלהם מכותנה עם צפיפות שמתאימה לשמיכות פוך, וזו האפשרות הטובה והמומלצת ביותר. ואילו בשמיכות פחות איכותיות הבד עשוי להיות סינתטי. כמובן שמומלץ לבחור שמיכה שהבד שלה איכותי ועשוי ממאה אחוז כותנה.
  • מה שבעצם עושה את שמיכת הפוך איכותית ומחממת הינם כיסי האוויר הכלוא בתוך הפוך וזה מה ששומר על חום הגוף מפני הקור שנמצא מחוץ לשמיכה. ככל שהפוך איכותי יותר כך כיסי האוויר רבים יותר ומבודדים יותר.
  • שמיכת פוך איכותית יותר היא שמיכה שתפורה בשיטת הקירות בין הריבועים. תפירה זו מאפשרת כליאת יותר כיסי אוויר באותו ריבוע וגורמת לשמיכה להיות גמישה ורכה יותר. תפירה בשיטת הקירות מאפשרת להוסיף או לדלל חומר מבלי לפגוע בבד.
  • שמיכת הפוך התלכלכה? ריח לא נעים דבק בה? כן, זה לא סוד שבמהלך השימוש בשמיכות הן נחשפות ללכלוך, לזיעה, לאבק ואולי גם לכתמי שומן. חשוב לזכור כי ניקוי של שמיכת פוך הוא תהליך שיש לבצע אותו באופן מקצועי. כי כדי להצליח להשיג תוצאה טובה, ויחד עם זאת לשמור על תכונות פלומת האווז, חובה להפקיד את מלאכת הניקיון בידיים מקצועיות.
  • שמיכות פוך הן שמיכות שעמידות למשך שנים רבות ואם יש צורך ניתן לחדש אותן אצל גורם שמתמחה בשמיכות פוך ולהגיע לשמיכה כמעט כמו חדשה בעלות נמוכה משמעותית מקניית שמיכה חדשה.
  • שמיכת פוך טובה היא שמיכה כזו שמספקת לנו בידוד מעולה, וזאת במשקל ונפח מותאמים אישית לאדם שמשתמש בה. שמיכת פוך טובה צריכה להתאים ללקוח לפי העדפות האישיות שלו. יש אנשים שנוטים לסבול מקור, אחרים מעדיפים שמיכה קלה ככל האפשר. כדי שהשמיכה תהיה נוחה ומתאימה לדרישות ספציפיות ניתן לייצר אותה בהזמנה אישית.
  • אם אתם רוצים להיות בטוחים כי שמיכת הפוך אותה אתם מקבלים לידיכם היא שמיכה איכותית שמורכבת מחומרי גלם איכותיים ומומלצים, זכרו – עליכם לפנות אל חברה מקצועית שמתמחה בייצור שמיכות פוך . ישנן יצרנים מקצועיים שאף ישמחו שתהיו נוכחים בתהליך הייצור כדי להתאים את השמיכה לרצונכם האישי. כך אתם יכולים לדעת כי אתם מקבלים מוצר איכותי לידכם.
  • בתחום מוצרי הפוך יש טווח מחירים רחב מאוד. המחירים נגזרים מחומרי הגלם שמרכיבים את השמיכה. המרכיב העיקרי ביותר הוא פלומת האווז – פוך בלשון העם. הפלומה רכה, נעימה ומבודדת. ככל שאיכות הפלומה טובה יותר (מבודדת יותר) איכותה גדלה ועקב כך גם מחיר השמיכה.

המאמר עשה לכם חשק לרכוש שמיכת פוך?
התקשרו או צרו קשר כאן ונשמח לעזור לכם לבחור את מוצרי הפוך המתאימים לכם

אולי יעניין אותך גם...
ייצור שמיכות פוך
שמיכת פוך יחיד

שמיכת הפוך הינה השמיכה הנפוצה ביותר לשימוש במהלך חודשי החורף.
שמיכות פוך הינן השמיכות המחממות ביותר בשוק, ולכן אין פלא שהן משמשות את רובנו במהלך חודשי החורף הקרים. "פוך" הינו שם כולל לשמיכות הממולאות בחומר מבודד המאפשר חימום יעיל של הגוף

קרא עוד »
שמיכת פוך 100 פלומת אווז
שאלות ותשובות בנושא שמיכת פוך

שמיכת פוך היא מוצר יקר שנשמר לאורך שנים רבות. תהליך החידוש מנקה לחלוטין את הפוך באופן סטרילי, הפוך מוכנס לבד חדש עשוי 100% כותנה ובסוף התהליך מתקבלת שמיכת פוך באיכות גבוהה מאוד כמו שמיכה חדשה.

קרא עוד »
שמיכת פוך 100% פלומת אווז
מהי פלומה?

כשהחורף מגיע אחד הדברים היחידים שמנחמים אותנו זו שמיכת הפוך.
שמיכת הפוך יכולה להיות נעימה עד כדי כך שיהיה כל כך קשה לצאת ממנה בבוקר, אך זה תלוי איזו שמיכה יש לכם. לא כל שמיכת פוך תהיה נעימה כזו וצריך לדעת מה בדיוק אתם קונים.

קרא עוד »
דילוג לתוכן