המדריך לכיבוס מעילים ושקי שינה מפוך


הישראלים אוהבים מאוד לטייל ולצאת לטיולי קמפינג על חוף הים של הכינרת. הכול טוב ויפה, אבל כשמגיעים חזרה הביתה מתחילות הצרות: שקי השינה מלאים בבוץ, המעילים מלוכלכים מהברביקיו, ואתם מרגישים אבודים ומתחילים לחפש פתרונות כיצד לכבס את הפריטים המלוכלכים.

תרשו לנו קודם כל להרגיע אתכם, ולומר שלא צריך לשבור את הראש. ריכזנו עבורכם את כל המידע החשוב לניקוי המעילים ושקי השינה ולקבל תוצאות מעולות בצ'יק צ'ק.

אולגה - מוצרי פוך טבעי

ניקוי פוך עדין הוא המפתח להצלחה

כיבוס שקי שינה ומעילים הוא קצת טריקי, כי אם לא מכבסים אותם כמו שצריך, תיפגע יכולת הבידוד שלהם ואז הם כבר לא יגנו עליכם מפני הקור. לכן מכונת הכביסה או מייבש בייתי לא מתאימים למשימה ואז תצטרכו לקנות מעיל או שק"ש חדשים, וזו הוצאה לא קטנה.

שק שינה איכותי עם מילוי פוך, יכול לחזור למצב של כמו חדש, רק אם מכבסים אותו נכון ומייבשים אותו כמו שצריך. ייבוש רשלני עלול לגרום לפוך להתגבש בצורת גושים בתוך שק השינה, וגם ייווצר ריח לא נעים ומעופש. השילוב הקטלני הזה, של גושים מציקים וריח טורדני, יהפכו את החוויה הבאה שלכם בחיק הטבע ללא נוחה בעליל. כביסה וייבוש מקצועי המייבש את הפוך מבפנים, יגרום לפוך לחזור למצב המקורי שלו – בעל נפח ומבודד

מה לגבי המעילים?

אם יש לכם מעילי פוך כדאי שתדעו שגם הם מצריכים כביסה וייבוש מקצועיים, שכן מייבש כביסה ביתי לא עושה את העבודה כמו שצריך. חשוב לזכור, רק השימוש במכונת ייבוש מקצועית הפועלת לפי עיקרון החימום של מיקרוגל, יכול לייבש את הפוך מבפנים החוצה וכך למעשה לא תיפגע איכות המעיל.

מה שחשוב לדעת על ניקוי שקי שינה ומעילים

כדאי לזכור שמעילים ושקי שינה, בדומה לשמיכות פוך, דורשים טיפול מאוד עדין כי הבד שלהם דק והמילוי שלהם הוא פלומתי. קל מאוד לקלקל אותם אם הכיבוס או הייבוש שלהם לא מתבצע כהלכה, ולכן הכי טוב לפנות לחברה שמתמחה בניקוי מוצרי פוך.

חברת אולגה מוצרי פוך טבעי עוסקת זה שנים רבות בניקוי ובחידוש שמיכות פוך ומוצרי פוך נוספים כגון שקי שינה ומעילים. (אנו לא מתקנים קרעים או תפר פרום לפני הניקוי לכן חשוב לדאוג שאין פגמים במעיל/שק"ש לפני הבאתו לניקוי)

אנו נשמח לכבס עבורכם את הפריטים המבוקשים בעזרת מכונות הייבוש המקצועיות שיש בחברתנו.
אם אתם מעוניינים בשירות זה, אתם מוזמנים להשאיר פרטים בדף הצור קשר או בטלפון.

אולי יעניין אותך גם...
חשיבות תפירת שמיכת פוך
איך לבחור שמיכת פוך?

שמיכות פוך כיום מגיעות בגדלים זוגיים, יחידניים ויש גם שמיכות גדולות מאוד למיטות גדולות במיוחד. את הפוך בדרך כלל מכניסים לתוך ציפה בתהליך שלאדם הממוצע לוקח מעט זמן.

קרא עוד »
שמיכת פוך 100 פלומת אווז
שאלות ותשובות בנושא שמיכת פוך

שמיכת פוך היא מוצר יקר שנשמר לאורך שנים רבות. תהליך החידוש מנקה לחלוטין את הפוך באופן סטרילי, הפוך מוכנס לבד חדש עשוי 100% כותנה ובסוף התהליך מתקבלת שמיכת פוך באיכות גבוהה מאוד כמו שמיכה חדשה.

קרא עוד »
דילוג לתוכן