איך לבחור שמיכת פוך?

שמיכות פוך כיום מגיעות בגדלים זוגיים, יחידניים ויש גם שמיכות גדולות מאוד למיטות גדולות במיוחד. את הפוך בדרך כלל מכניסים לתוך ציפה בתהליך שלאדם הממוצע לוקח מעט זמן.

איך בוחרים שמיכת פוך נכון?

  • בחירת שמיכת פוך יכולה להיות משימה פשוטה למי שסך הכול מחפש שמיכה פשוטה להעביר איתה לילה קר. לעומת זאת, אם חשוב לכם שמיכה אמיתית, כזו שתספק לכם תענוג בכל פעם שתיכנסו מתחתיה, כדאי שתשקיעו זמן מה לבחירה נכונה של שמיכה שתשרת אתכם היטב בהמשך. ברכישת השמיכה יש צורך להתחשב בכמה קריטריונים כמו רכות, אותנטיות וכמובן תקציב.
אולגה - מוצרי פוך טבעי
  • שמיכה טבעית ולא שמיכה סינטטית תהיה טובה יותר. שמיכות פוך ממולאות בנוצות אווז. הנוצות הללו רכות מאוד ומספקות מרקם נעים מאוד לכל מי שמתעטף בהן. שמיכת פוך אמיתית לא יכולה להיות שסינטטית אך אם תחפשו תמצאו די בקלות שמיכות שרק דומות לשמיכות פוך. חלק מהמשיכות ממולאות אך ורק במוך אווזים, שנקרא פלומה, מה שהופך את השמיכה ליקרה יותר ונעימה יותר.
  • שמיכות פוך רבות משלבות במילוי שלהן פלומה ונוצות. הפלומה הוא חלק רך יותר ונעים מאוד למגע ולכן ככל שתהיה יותר פלומה כך הפוך יהיה נעים יותר למגע, מבודדת יותר, מחממת יותר ואף קלה יותר.
  • שמיכות פוך שעשויות מריבועים יהיו נוחות יותר. שמיכות אלו לא מאפשרות לנוצות או לפלומה לגלוש לצד אחד ואתם לא צריכים ליצור שכבה אחידה. שמיכות אלו מחולקות לריבועים נוחים ואז ההתעטפות שלכם תמיד אחידה.
  • כיום ניתן לקנות שמיכת פוך גם לילדים קטנים ולתינוקות ולא רק בגדלים למבוגרים בלבד.

עם כל הכבוד למילוי, אל תשכחו את הבד

המילוי בשמיכות פוך הוא גולת הכותרת אך עם כל הכבוד אליו אסור לשכוח שהמרקם נקבע הרבה גם לפי המרקם של הבד. שמיכת פוך שיכולה לעלות כמה מאות שקלים צריכה להיות איכותית ונעימה ולכן יש צורך בבד ממאה אחוז כותנה. ישנם בדים סינטטיים רבים שלא מומלצים לאף אחד בטח לא למי שרכש פוך איכותי ביותר.

בד ממאה אחוז כותנה יהיה בחירה נעימה וישלים את ההרמוניה שאתם רוצים לקבל במיטה כשאתם מתעטפים בלילה קר במיוחד. הכותנה היא חומר מעולה כדי לא לספוג את הזיעה ואת הנוזלים שאתם מפרישים בלילה ולכן היא גם פשוטה יותר לניקוי ואיכותית הרבה יותר.

איך שומרים על שמיכות פוך?

מי שרוצה לשמור על שמיכות פוך אפילו לעשור שלם, יכול לעשות זאת רק אם יאחסן אותם נכון. שמיכות פוך אסור לאחסן במקומות לחים כדי שלא ייווצר בהם עובש. העובש יכול להגעיל אתכם מאוד משימוש בהם וגם הניקוי שלו יהיה בעייתי. באופן כללי עובש אינו היגייני ויכול להעביר מחלות וליצור אלרגיות ולכן חשוב לנקות את שמיכת הפוך היטב, להפריד אותה מהציפוי ואחרי הכביסה שאתם עושים לה לייבש אותם היטב ולשמור במקום יבש.

בכל מקרה אם אתם רוצים לשמור עליהם לאורך זמן נסו לכבס אותן כמה שפחות. אם כבר החלטתם לכבס, תשרו אותן באמבטיה וזה יהיה מספק, ומומלץ רק פעם בשנה.

אולי יעניין אותך גם...
מצעים לפי מידה
מצעים לפי מידה

ודאי קרה לכם שרכשתם מצעים שמצאו חן בעיניכם, הגעתם הביתה וכשניסיתם לשים אותם על המיטה גיליתם שהם לא מתאימים… אל דאגה! אצלנו תוכלו לבצע התאמת מצעים לפי מידה – מצעים קיימים או מצעים בהתאמה אישית.

קרא עוד »
שמיכות, ניקוי שמיכות
שמיכות – איך לדאוג לניקיון השמיכות

ניקוי השמיכה שעמה אתם ישנים בכל לילה ולילה היא אחת המשימות החשובות ביותר.
איך אפשר לדאוג לניקיון איכותי?
הדבר החשוב ביותר שצריך לזכור לגבי ניקוי שמיכות הוא שיש צורך לנקות אותן בצורה מותאמת לפי הסוג.

קרא עוד »
דילוג לתוכן